اجاره واحد در برج مسکونی در تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 117
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

همان طور که می دانید تعداد برج های مسکونی در تهران زیاد است و برخی از انواع برج های مسکونی به صورت لوکس و فوق لوکس طراحی و ساخته شده اند و شاهد وجود امکانات زیادی برای انواع این برج های مسکونی می باشیم که با خصوصیات و ویژگی هایی منحصر به فرد اجرا شده و با قیمت بالایی خرید و فروش می شوند.

بسیاری از مالکان ساختمان های لوکس به ویژه برج های لوکس به دلیل بالا بودن قیمت خرید و فروش و معامله این گونه از برج های مسکونی با توجه به هزینه های زیادی که ساخت و ساز برایشان داشته و همین طور مناطقی که این برج های مسکونی در آن قرار دارند قادر به فروش واحدهای موجود در برج های ساخته شده خود نیستند و تقاضا برای خرید برج های مسکونی لوکس و فوق لوکس با توجه به کاهش خرید و فروش ملک کم شده است از این رو این مالکان ترجیح می دهند که واحدهای خود را اجاره بدهند و از رهن و اجاره آنها استفاده کنند.

اگرچه قیمت رهن و اجاره واحد در برج های مسکونی به خصوص برج های لوکس مانند قیمت خرید و فروش این املاک بالا می باشد ولی طرفداران خود و مشتریان خاص خود را دارد که ترجیح می دهند مبلغ بیشتری برای رهن و اجاره پرداخت نمایند اما از امکانات مناسب این برج های لوکس برخوردار شوند.

با توجه به منطقه ای که برج لوکس و سایر برج های مسکونی واقع شده اند قیمت های مختلف و متنوعی برای رهن و اجاره و سایر معاملات ملکی آنها وجود دارد.

کلمات کلیدی: برج لوکس، برج های مسکونی، رهن و اجاره، معاملات ملکی، خرید برج های مسکونی، خرید و فروش ملک، ساختمان های لوکس، خرید برج های مسکونی، انواع برج های مسکونی، تقاضای خرید برج مسکونی، برج مسکونی فوق لوکس




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com